Tuesday, February 26, 2008

Offday part two

Het was gisteren wel echt helemaal een offday: het was nog niet genoeg dat ik me ellendig voelde, net op diezelfde dag start mijn auto niet. Voor het eerst in 9,5 jaar liet mijn starlet het afweten. Balen want ik moest mijn afspraak bij de dokter halen. Gelukkig kwam de vrouw van mijn buurneef net thuis en heb ik even haar Yaris mogen lenen. Bedankt Katleen!
Vanmiddag dan nog eens tevergeefs geprobeerd om mijn autootje aan de praat te krijgen. Dan maar naar de garage gebeld want als ik donderdag terug aan het werk ga, moet ik wel in Leuven geraken natuurlijk. Twintig minuten later stond er een mechanieker hier: "Kapotte batterij, mevrouw! Als je even meekomt dan vervangen we ze onmiddellijk want je gaat niet meer kunnen starten." Het was nog steeds mijn eerste batterij waarmee ik blijkbaar een grote uitzondering ben want de gemiddelde levensduur zou maar 4 jaar zijn.

No comments: