Wednesday, September 12, 2007

De 'ontmoeting' van de muis en de olifant

De muis (mijn trouwe toyota starlet) heeft gisteren van iets te kort bij kennis gemaakt met de olifant (een vrachtwagen). Toen ik naar het werk reed, was er hier op de oprit van de E314 een vrachtwagenchauffeur die nog niet goed wakker was (of nog niet had geslapen). Ik ritste gewoon mee in de file voor de bewuste vrachtwagen die mij dus blijkbaar niet gezien had en me dus achteraan heeft aangereden. Omdat we geen van beide snelheid hadden was er geen noemenswaardige schade aan de carrosserie van de auto maar (wat dacht je anders) wel aan mijn carrosserie. Ik zit weer opgeschept met een whiplash (de derde ondertussen dus ik word al een kenner... spijtig genoeg). Ondertussen is er weer een hele papierwinkel die moet in orde gebracht worden voor alle verzekeringen. Tjonge...

No comments: